Zmiana sposobu obsługi SMS o treści AWARIA na numer 3991
Mając na uwadze poprawę jakości obsługi przyjmowania zgłoszeń awaryjnych wysyłanych za pomocą SMS o treści AWARIA na numer 3991, dokonaliśmy modyfikacji w zakresie przekazywanych danych potrzebnych do identyfikacji zgłaszającego. Wprowadzone zmiany mają kluczowe znaczenie, gdy utrudniony jest kontakt telefoniczny z numerem 991. Nowy sposób znacznie usprawni precyzyjną lokalizację miejsca wystąpienia awarii, a tym samym udzielanie informacji zwrotnej o przewidywanym czasie przywrócenia zasilania.
Od 1 marca br. kanał SMS wykorzystuje do identyfikacji miejsca zgłoszenia awarii numer Punktu Poboru Energii Elektrycznej (PPE), który jest dostępny na każdej fakturze za sprzedaż/dystrybucję energii elektrycznej (najczęściej można go znaleźć na drugiej stronie faktury nad szczegółowym rozliczeniem). Numer PPE jest automatycznie powiązany z adresem klienta i obiektem energetycznym, z którego jest zasilany, dzięki czemu wyeliminowane zostaną przypadki niepoprawnego zaczytywania się danych w systemie. Jeśli podanie numeru PPE nie będzie możliwe, zgłaszający będzie mógł z poziomu treści sms-a, przejść bezpośrednio do dedykowanego formularza zgłoszeniowego, w ramach którego do identyfikacji miejsca zgłoszenia wykorzystywany jest adres punktu poboru energii elektrycznej.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spotkają się z Państwa przychylną opinią.
Zobacz także: