Energa Operator podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii

Energa Operator podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii

W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko w obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.

Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.

Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100 proc. zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.

Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.

Połączenia telefoniczne płatne zgodnie z cennikiem operatora telekomunikacyjnego

© 2020 by ENERGA-OPERATOR SA

powered by netPR.pl