Flaga UE NFOŚiGW

Reklamacje i komunikacja z klientami

1. Gdzie zgłosić reklamację?

W przypadku pytań lub wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt pod nr tel. 801 404 404 lub zapraszamy na naszą stronę poświęconą licznikom energii elektrycznej

2. W jakich godzinach czynna jest infolinia?

Infolinia czynna jest we wszystkie dni robocze godz. 8:00-18:00.

3. Co załatwię na infolinii?

Dzięki infolinii klient:

  • Uzyska informacje o wymianie liczników – celach wymiany i korzyściach z nich płynących
  • Potwierdzi informacje o wymianie liczników (przebiegu, zakresie, terminie)
  • Umówi drugą lub kolejną wizytę monterów u klientów, których nie zastano w domach w pierwszym podejściu

Połączenia telefoniczne płatne zgodnie z cennikiem operatora telekomunikacyjnego

© 2024 by Energa-Operator S.A.

powered by netPR.pl