Energa-Operator ogranicza bezpośrednią obsługę Klientów
Z powodu COVID-19 , w trosce o bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa klienta we wszystkich placówkach Energa-Operator SA. Praca Energi-Operator w zakresie dostarczania energii elektrycznej przebiega w niezmienionym, niezakłóconym trybie. Ewentualne przerwy w dostawach wynikające z awarii wywołanych np. warunkami atmosferycznymi są tak, jak to było wcześniej niezwłocznie usuwane przez ekipy naszego pogotowia energetycznego.
Zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu:
Zgłoszenia awarii/braku zasilania - całodobowo
telefon alarmowy 991 lub +48 58 767 43 50
sms o treści AWARIA na numer 3991
formularz zgłoszeniowy na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria
Pozostałe zgłoszenia
(liczniki, odczyty, nielegalny pobór energii elektrycznej, przyłączenie do sieci, eksploatacja, mikroinstalacje, rozliczenia, windykacja, bonifikaty, odszkodowania, umowa dystrybucyjna, zmiana sprzedawcy)
Infolinia 801-404-404, czynna w dni robocze w godz. 8-20
formularz zgłoszeniowy na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje
listownie na adresy poszczególnych Oddziałów Energa-Operator SA