Koronawirus. Energa-Operator wprowadza kolejne zmiany w obsłudze Klienta
Z powodu SARS-CoV-2 ENERGA-OPERATOR SA z dniem 17 marca ogranicza czynności i usługi, które wymagają bezpośredniego kontaktu z Klientem. Wszystko w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. Wyjątek stanowi obsługa zgłoszeń dotyczących awarii/braku zasilania i montażu nowych liczników energii elektrycznej.
W przypadku zgłoszeń braku napięcia lub zagrożeń wynikających z pracy sieci elektroenergetycznej, prosimy o korzystanie ze zdalnych całodobowych kanałów kontaktu:
- telefon alarmowy 991 lub +48 58 767 43 50
- sms o treści AWARIA na numer 3991
- formularz zgłoszeniowy https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria
- Informacje o wyłączeniach bieżących i planowanych https://energa-operator.pl/uslugi/awarie-i-wylaczenia/wylaczenia-biezace
Dodatkowo Energa-Operator ogranicza zakres prac monterów realizujących w terenie czynności, które wymagają bezpośredniego kontaktu lub wizyty w siedzibie Klienta. Nie będą wykonywane takie czynności jak:
- przyłączenie mikroinstalacji
- parametryzacja liczników związana ze zmianą grup taryfowych
- wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych wynikająca ze wzrostu mocy przyłączeniowej/zamówionej
- sprawdzenie/badanie liczników energii elektrycznej
- wymiana legalizacyjna liczników
- montaż plomb
- odczyty reklamacyjne
- demontaż licznika na zlecenie klienta
W sprawach, które nie są związane z awariami sieci elektroenergetycznej, prosimy o korzystanie z dostępnych zdalnych kanałów kontaktu:
• formularz zgłoszeniowy na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje
• listownie na adresy poszczególnych Oddziałów Energa-Operator SA https://energa-operator.pl/kontakt/centrala-oddzialy-spolki
Za powstałe utrudnienia i niedogodności przepraszamy.